Men gör mål!

För det första så har vi fått tillbaks Storbjörn, men han är inte i sina sinnes närvaro att ge något intryck av matchen. Lillbjörn får stå för ordet.

Det är krig på banan. Det är lite för mycket "north to south" för att jag ska må bra. Men vi ser ändå starka ut. Jag hoppas bara att inte "hemmafördelen" ska leda till stress och dumma beslut. Låt det istället bära fram oss till seger.

Det har varit en rörig period med många spelvändningar. Jag skulle vilja se att vi vårdar pucken mer och tuggar oss fast i offensiv zon. Inget kladd, inga dumheter, avslut på mål. Antingen får vi retur eller en offensiv teckning. Dumma avslut i sarg leder ofta till kontringar. Se till att träffa mål!

Jag hoppas på glädje efter sista perioden. Det får vi om vi lyckas få bort Gionta-kedjan, som är livsfarlig och att vi fortsätter gnugga på. Vi kan nöta ut dem med vår fysik i form av Krejci-linan och Campbell-kedjan och vi kan lira ut dem med Bergeron-kedjan och Peverley-kedjan. Låt oss göra det!

Nu tar vi det här!

GO! GO! BLACK AND GOLD!!

/Lillbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0