Blixtar och dunder 2

Härlig match! Båda lagen ser laddade ut, denna match gäller mycket, det märks.
Bolts är livsfarliga i PP, men vi har Timmy!

När Bruins har PP så spelar dj'en "the proclaimers - 500 miles" och publiken myser.

Jag gillar partiska kommentatorer och namnet Johnny Boychuk (coolast i Bruins 10/11).

Är extremt disträ pga tv-spels natt efter jobbet igår och min matchbedömning är något (enbart) enögd, jag tycker Boston ser heta ut och ändrar mitt tips till att Thomas håller nollan och att Lucic eller Bergeron avgör, skitbra odds. Satsa era pengar på det. Jört!

Ryder ser härligt avig ut idag med. Hoppas att han får måla.

Kul att få se Hedman och Öhlund ikväll. Hade äran att få se en förbannat bra Erik Karlsson sist och nu young blood Hedman (ja, jag glömde honom sist Brosenqvist...). Hedman är stor, som ett.. hus. Ja..

Nu är det strax dags för andra perren.

Håll hårt i sargen, nu ska björnen äta blixt.

/Lillbjörn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0