Men fy fan i helvetet!

Det är vidrigt att sitta uppe och kolla när matchen avslutas på detta värdelösa sätt. Vad fan händer?!

Bruins är värdelösa i PP.
Nashville kvitterar i en kontring efter Bruins värdelösa PP.
Matchen går helt i onödan till OT.
Chara åker offside sjutton gånger.
Kampfer brottar ner en kille och åker på en tvåa.
Nashville avgör i PP.

Montreal vinner och får knappar in på Boston.

Skön kväll? Nä.

Matchen.
Bergeron får äntligen göra mål igen. Han gör 3-2 målet och allt är frid och fröjd.
Domarna missar en hög klubba som tar illa på Mcqauid som börjar blöda. Det ska vara 2+2 med ca 6 minuter kvar av matchen. Man blir ju förbannad, men sen kommer jag på att Bruins inte kan göra mål med en man mer och blir melankolisk istället.

Just nu är jag förbannad så att jag aldrig kommer somna, men självklart ser det spelet bättre ut nu (om man bortser från PP). Full fart, mer variationer, bra defensiv. Så det pekar uppåt. Toronto får det inte lätt på lördag. Den macthen kommer bli skitbra!

Efter Toronto så väntar tre raka hemmamatcher. Formstarka Devils väntar på tisdag och bortastarka Rangers på lördag. MEN. Framförallt möter vi Habs på torsdag och den matchen får inte missas för all gurka i Västerås. Det kommer smälla. Det kommer bli hett. Ser fram emot Storbjörns pregameinlägg inför den macthen!

Nä nu lägger jag ner det här för i natt.

Happy St Patrick´s day

/Lillbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0