Nattvakt







God kväll.

Ikväll blir det nattpass, Bruins - Sens. Tyvärr så visar de Rangers - Sabres på espn america, det blir till att leta halvruttna streams. Förra året använde jag mig av espn player, men pga för smalt bredband så är inte det ett alternativ för tillfället. Annars var det njutbart att kunna se alla matcher om man ville, den enda risken är att man blir helt asocial och slutar prata med folk om annat än hockey.

Storbjörn har skrivit en förbannat bra pregame rapport och jag har inget mer att invända där.

Jag blickar istället framåt, på torsdag möter vi Bolts hemma i TD Garden. Det blir en viktig match då vi slåss med dem om andra platsen i eastern. Jag räknar kallt med att Habs inte kommer komma ikapp oss och därmed ta north east divisions segern. Bruins har vunnit de två senaste matcherna mot Bolts och senast vi spelade hemma vann vi med 8-1. Det blir nog jämnare denna gång, slutspurten mot playoff har ju börjat.
Denna match visas däremot på espn america! Nattpass bokat.

Nu ska jag värma upp med lite Nhl11 innan match.

/Lillbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0