Förlust

5-4 blir det.

Vi pressade skiten ur dem på slutet.

Krejci gjorde hattrick.

Thomas var inte på topp. Glädjande är ju att han aldrig gör två dåliga matcher i rad.

Matchserien vänder tillbaks till Boston.

Jag tror inte Bruins har förmågan att förlora två macther i rad i detta playoff. Efter de två första förlusterna i runda 1 mot Habs så har vi varit extremt bra på att "rebounda".
Med andra ord: Vi vinner på fredag. Vi är det bättre laget, men inte i PP, där regerar Bolts med järnhand. Det är bäst att vi hugger av den handen...

Jag försöker hata Bolts, men jag gillar Hedman hårt. Gange däremot...

Mer senare. Nu måste jag lägga huvudet mot något mjukt, förslagsvis en kudde.

/Lillbjörn

Kommentarer
Postat av: Göran

Man kan ju alltid hoppas. Men nu kommer nerver in i matchen på fredag. Och vi har ju tappat ledningar förr....alldeles för ofta också.



Gw.

2011-05-26 @ 06:56:08
Postat av: Lillbjörn

Vi måste tro! Enade vi stå, söndrade vi falla.

Björnarna förlorar inte två i rad. Ta i trä.

2011-05-26 @ 14:29:11
URL: http://bruins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0