Liveblogg tredje perioden

You now the drill.. Senaste rapporten finner ni längst ner i inlägget. Gastkramande. Häng på vettja!

* Tredje perioden börjar. LETS GO BRUINS!

* VAA?! GÖR MÅL!

* Puckjäveln studsar skit.

* Peverley gillar vi.

* Men va fan!!! Marchand med ett superläge! Roloson räddar fanimej allt...

* Bolts slår bara ifrån sig...

* Det är ju för fan inga uvblåsningar! Perioden är ju slut snart (stor överdrift..).

* Hur kan inte Bruins göra mål? Roloson börjar bli ett spöke för vårt anfall.

* Dommarna släpper allt. Skönt och surt.

* Seguin har speed. Börjar inte Bolts bli extremt trötta nu och sugna på golf?

* MARCHAND. Fy fan vad jag gillar grabben. Men bara nära (som vanligt)...

* Thomas har inte mycket att göra, men när han testas är han stabil som en klippa!

* Time-out Bolts.

* Lucic försöker skjuta på tek. Nästan..

* Förstalinan ska fan göra det. Snart.

* Time-out Bruins. Vila killarna efter en icing är helt okej.

* Pucken hamnar i Bolts mål efter en avblåsning. Men nu har den fått känna på hur det är att vara där. Det är en skön och en ganska avslappnad känsla. Han vill tillbaks dit.

* Jag håller alltså andan varje gång Bolts är i Bruins zon. Skönt att det är sällan dom är där..

* JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

* HORTON!! 1-0 BRUINS! HAHAHAHAHA!!! Jag dör.

* Fy fan i helvetet vad skönt. Krejci spelar fram. Jag älskar det. Folk på mål. In med pucken. Bruins hockey rules.

* Nu kommer väl stormen...?

* Många avblåsningar helt plötsligt. Rätt skönt. Ryck sönder matchen!

* Dryga sex kvar...

* JÄVLAR VILKEN RÄDDNING AV ROLOSON!

* Äntligen avblåsning! Ryder hade ett jätteläge när han och Marchand kom 2 mot 1, men Roloson visar att gammal är äldst (vad fan det nu betyder).

* Inte mycket kvar nu, men klockan går extremt långsamt... JOBBA!!!

* 44 sek kvar........... Hela kroppen darrar. Jag mår skit. Influensa kanske...

* JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

* HAHAHAHAHAHAHA FUCKIN STANLEY CUP FINAL BABY!

/Lillbjörn

Kommentarer
Postat av: Brosenqvist

JAAAAAAA!!!!

2011-05-28 @ 04:32:11
Postat av: Beantown

F*N VA HÄRLIGT! Jag visste att de planerade sitt mål tills EFTER Tampas time out... jag visste det hela tiden...

2011-05-28 @ 04:36:12
Postat av: Eric M

De langsta sju minuterna nagonsin...

Sjukt bra blogg forresten.

2011-05-28 @ 04:38:31
Postat av: Storbjörn

Tackar Eric M. Vi lyfter på björnhattarna. Det är så sjukt spännande nu. Darrar och svettas.

2011-05-28 @ 04:40:01
URL: http://bruins.blogg.se/
Postat av: Brosenqvist

När går nästa flight till Boston?? Vi kan väl inte missa STANLEY CUP FINALEN? :-)



Thomas kommer upp så stort, men vilken laginsats!! Jag blir tårögd. Jag älskar det.

2011-05-28 @ 04:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0