Måndagsläsning

I väntan på att den historiska finalen ska braka igång måste vi bjuda på denna helt fantastiska story från Pro Hockey/Expressen-bloggaren Linus Hugosson.

Vår kära superhjälte i mål, Tim Thomas, fördriver alltså tiden när han inte motar puck med att jaga björn. Själv. Med PILBÅGE! Det är så jävla coolt att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

"- Det får mig att slappna av och rensa skallen, säger Thomas. Det gör att jag kommer ihåg prioriteringar. Ensamheten gör att man känner sig lugn – ja, fram till att en björn jagar dig i mörkret."



Tim Thomas är härmed officiellt den coolaste personen i världen. Viktigt att påpeka är att han bara jagar svartbjörn. Inga brunbjörnar alltså. Såklart.

/Storbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0