OK

Vi tappar första matchen pga slarv och kladd. Men förutom det ser det bra ut. Vi kommer ta denna serie. Bolts är ett "brögäng" jämfört med Bruins.

Fysiken avgör
Vi kommer nöta ner dem. Självklart kommer de inte ge upp, men när Stamkos, St Louis, Lecavalier blir tacklade i varje byte så kommer deras vilja svikta. Vi är för starka för dem, men vi måste hålla oss från utvisnigsbåset. Tackla sönder dem juste.

Framför mål
Skjut, skjut, skjut. Men ha trafik framför Roloson. Han är rutinerad, men har inget slutspelsfacit att hurra över. I nästa match kommer vi få se ett helt annat Bruins. Skott - trafik - returer - mål!

Jag håller fast vid mitt tips. Vi tar det här med 4-2 i matcher. Bolts har haft en eriksgata fram till konferensfinalen - ett sargat Penguins - ett underpresterande Caps. Vi vände mot Habs, vi krossade Flyers, vi kommer till slut pissa på Bolts.

Jag har stor respekt för Yzerman som var lite av en idol när jag var yngre, men Tampa Bay Lightnings som förening har jag alltid sett och kommer alltid se på som ett fantasi lag påkommet på 90-talet tillsammans med Mighty Ducks, tv-shop och trancemusiken. Allt är pinsamt.
Ja, självklart är jag bitter..

Coach Julien kommer prata ihop det här.
Hoppas på Bergeron!

Jag tror! Det kommer gå!

/Lillbjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0